Susisiekite I-V, 9.00-18.00, Tel. 8 686 12 590  |  [email protected]

0

5 patarimai sveikiems sąnariams

Kaip brandžiame amžiuje neprarasti judėjimo džiaugsmo ir pasirūpinti savimi

  1. Išlaikykite sveiką kūno svorį.
    Kiekvienas papildomas kūno kilogramas sukuria papildomą apkrovą kelių sąnariams.
  2. Judėkite.
    Reguliarūs fiziniai pratimai stiprina sąnarius ir didina jų judesio amplitudę. Rinkitės dviratį, plaukimą ar vaikščiojimą.
    Rinkitės fizinę veiklą, kuri mažiausiai apkrauna sąnarius: važiuokite dviračiu, plaukite.
    Periodiškai keiskite veiklas, kad stiprėtų skirtingos sąnarių, kaulų ir raumenų grupės.
  3. Stiprinkite kūno raumenis.
    Stipresni raumenys apsaugo sąnarius nuo jiems tenkančios apkrovos.
    Kelis kartus per savaitę darykite pratimus kūno presui, nugarai ir klubams.
  4. Sekite savo laikyseną.
    Susikūprinimas keičia kūno svorio centrą, todėl daugiau dirba kelių ir klubų sąnariai.
    Išlaikyti teisingą laikyseną padeda greitas ėjimas arba joga.
  5. Žinokite savo ribas.
    Jausti raumenų maudimą po treniruotės – normalu.
    Tačiau jei skaumas nepraeina 48 valandas ir ilgiau, kelias dienas duokite sąnariams pailsėti.

 

Natūralus būdas pasirūpinti savo sąnariais

„Smart Nature“ linija sukurta siekiant žmonėms suteikti natūralius ir efektyviai veikiančius maisto papildus. Visos mūsų maisto papilduose naudojamos pagrindinės medžiagos yra natūralios augalinės, gyvūninės arba mineralinės kilmės.

Mes žinome, jog apsaugoti arba atstatyti pažeistus sąnarius galima išvengiant vaistų ar sudėtingų ir brangių procedūrų.

Dažnai organizmo atsargas užtenka papildyti sąnariams reikalingomis medžiagomis, kurių natūrali gamyba organizme laikui bėgant sulėtėjo. Pagrindinės iš jų – natūraliai organizme aptinkamas kolagenas, gliukozaminas ir chondroitinas.

 

Kam labiausiai reikia rūpintis savo sąnariais?

  1. Vyresnio amžiaus žmonės
    Su amžiumi blogėjant audinių mitybai gali atsirasti sąnarių pakitimai: skausmas, maudimas, girgdždesys ar sustingimas.
  2. Gyvenantys aktyviai
    Nors sąnario kremzlė pritaikyta atlaikyti tam tikrus fizinius krūvius, dažnai, ilgai ir aktyviai sportuojant, pagreitėja jos susidėvejimas.
  3. Daug sportuojantys
    Profesionalūs sportininkai taip pat patenka į rizikos grupę. Jų sąnarių ir kremzlių būklei įtakos turi patiriamos sporto traumos.
  4. Dirbantys fizinį darbą
    Sąnariams kenkia nuolatinės fizinės apkrovos reikalaujantis darbas. Žmonės, kurie daug laiko darbe praleidžia stovėdami, dažnai skundžiasi stambiųjų sąnarių skausmu.

Prisijunkite ir gaukite 5 % nuolaidą pirmam apsipirkimui.

Taip, noriu gauti informaciją el. paštu apie naujas prekes, spec. pasiūlymus ir ir kt. Prenumeratos galiu atsisakyti bet kuriuo metu.